sâmbătă, 19 martie 2011

ღPamantul si Lunaღ


                   M-am apropiat de geam si m-am uitat la cerul acoperit de stelele stralucitoare,am fost surprinsa de un spectacol ,parca luna se casatorea cu Pamantul.Ma simteam onorata sa asist la un astfel de eveniment ,stelele se invarteau in jurul lunii urandu-i fericire si frumusete .Apoi au facut doua coloane si au lasat  toate planetele lumii ,cunoscute si necunoscute ,populate sau nu sa fie invitatii de onoare ,ele erau fericite ,toate parca zambeau cu focul lor arzator sau cu gheata lor racoritoare.Ce fericit e universul ! Cate nu s-au spus si totusi de cate ori au fost rostite de un simplu muritor!Cate s-au scris si-au fost uitate in spatele bibliotecilor pe care nimeni nu le mai viziteaza! Cata fericire e in univers !Uitandu-ma atent la emotile si vibratile aerului ce se manifesta cu un vant rece ,dar si cu cateva raze placute de caldura ochii  mi s-au umplut de lacrimi mici ,rotunde si reci,am prins una in palma si am lasat-o sa se transforme intr-o mica sclipire ce dispare ,apoi am ridicat mainile si i-am aruncat lunii o privire plapanda ,iar pamantului i-am oferit niste flori in gradina mea.

            Luna e mai aproape de noi ,prilej de frig ,chin si disperare sau o oaza de adevar ,profunzime si claritate a faptului ca totul se poate schimba ,ca lumea e intre-o continua schimbare pe care trebuie sa o acceptam fara nici un regret?

                              Un cer ,un pamant ,atmosfera si univers!

11 comentarii:

  1. imi aminteste de filmul The Fountain

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos:)
    mi-a placut ca pamantul se casotoreste cu luna;))

    RăspundețiȘtergere
  3. ""M-am apropiat de geam si m-am uitat la cerul acoperit de stelele stralucitoare,am fost surprinsa de un spectacol ,parca luna se casatorea cu Pamantul.""


    imediat mi-a venit in mine ceva gem : "lasa-ma sa ghicesc, si tu crezi ca luna este vinovata pentru tot " :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos ai putut descrie , incat ma pot pierde in univers ;))
    Superb! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. superb ! :)
    aseara am vazut si eu luna, pentru cateva minute...
    am avut aceeasi traire.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt fascinată de stele, planete, Univers. Dar aseară, nu s-a văzut luna, din cauza ceții. Însă modul în care ai prezentat tu evenimentul, e minunat. Cuvintele tale m-au făcut să „particip” și eu la „căsătoria” Lunii cu Pământul! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. superb..stii k pt mine universul e ceva fascinant..si modul in care ai prezentat evenimentul de ieri a fost unul fabulos:Pce e si mai interesant e modul in care a afectat luna...intreaga activitate a planetei noastre...cred k fiecare dintre noi a observat o anumita...diferenta in comportament si in tot ce se petrece.splendid:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Universul este un loc extraordinar, cu sau fără oamenii care îl ocupă...frumos ce ai scris

    RăspundețiȘtergere
  9. Superba povestea, nu pot sa-mi imaginez cum ar arata Pamantul fara Luna.

    RăspundețiȘtergere
  10. E frumos sa simti ca universul e fericit... ar fi perfect daca ar fi asa mereu...

    RăspundețiȘtergere