sâmbătă, 26 martie 2011

ღPloua cu sperantaღ

                   Mi-e familiar cuvantul " ploua", mi-e familiar sentimentul de " speranta " ,dar cand ma gandesc la primul un fior rece imi trece prin sira spinarii si gandul imi fuge spre parul ud si spre picaturile asemenea unor ace care cad neincetat pe pielea mea crapata ,dar cand ma gandesc la acel sentiment de speranta simt lumina ce imi mangaie degetele lungi si subtiri ,dar si caldura ce imi inconjoara corpul ca o patura pufoasa atunci " ploaia cu speranta" ce este? Sunt niste picaturi calde si luminate de cateva raze ale soarelui sau e doar ceva ce nu exista? 
Eu cred ca ploaia exista ,ci si speranta ,dar amandoua? Singur ca exista ,e aceea ploaie ce nu ar trebui niciodata sa se aseze pe pamant ,sunt acele zane ude ce nu ar trebui niciodata sa se opreasca sa danseze valsul relaxant sub strasina caselor si mai e si acea clipa in care ti-ai dori doar sa dansezi sub apa curgatoare ce-ti spala trupul si sufletul.

                    Am intins mana pe geam si a fost lovita de un strop alb cu reflexii galbene asemenea aurului, am incercat sa pastrez acea particula de apa ,sa nu-mi alunece din mana ,dar n-am reusit ,a cazut pe o bucata uscata de pamant ,atunci el a prins viata ,am inceput sa zambesc cand am vazut ca ceva atat de mic si partial neinsemnat poate avea o importanta atat de mare ,aceea de a da invia o intreaga natura ,orice mic punct are ceva special ,chiar si daca nu-ti pare decat ceva la fel ca toti ceilalti stropi...

                

13 comentarii:

  1. ploaia cu soare ar putea insemna speranta :X

    RăspundețiȘtergere
  2. knd ploua ma ia somnul knd vine vorba de speranta adorm de tot

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos iei tu doau elemente si le impletesti asa de frumos:)
    Ieri uram ploaia...azi...azi o iubesc,imi place sa stau sa privesc cum ploua:)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos ..dupa ploaie intotdeauna apare curcubeul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Speranta exista... si ar fi perfect daca am reusi sa nu o pierdem.... pentru ca uneori.... e ultimul lucru care ne ramane....

    RăspundețiȘtergere
  6. tu mereu reusesti sa scrii lucruri foarte frumoase:x

    RăspundețiȘtergere
  7. "Ploaia cu speranta", pentru mine incepe odata cu inceputul unei iubiri... si ploua la inceput foarte puternic... insa din pacate incetul cu incetul pierde din intensitate... spun din pacate pentru ca atunci cand ploaia cu speranta se opreste, inseamna ca si acea iubire este pe sfarsite :)

    RăspundețiȘtergere
  8. asa este..de multe ori cele mai frumoase surprize sunt in lucrurile mici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Plouă!
    plouă cu stropi de speranţă,
    iluzii,
    amăgiri.
    Plouă!
    Mai bine ar sta ploaia asta!

    RăspundețiȘtergere
  10. o primavara frumoasa plina de sparanta, dar si de realizari, iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere