duminică, 6 martie 2011

ღTeama de mine insamiღ

                        Ah !Ce intuneric orbitor!Nu vad nimic printe copacii ce ma prind ca intr-o inchisoare . Uita-te la mine ,as vrea sa-mi pun palmele peste ochii inlacrimati si sa dispari, ce nu intelegi? Vreau sa pleci! Oh ,tu ,de fapt ,eu ,pleaca suflet bantuit din mine ,vreau sa ramana doar eul pe care-l ador si cu care as vrea sa abordez fiecare situatie a vietii mele ,a sirului de intamplari minunate sau ingrozitoare de care ma lovesc de fiecare data .
                        Am inceput sa alerg pana cand respiratia mi se auzea mai puternic decat mi-as fi imaginat .Nu mai puteam continua ,m-am pierdut in ameteala oboselii,am uitat o clipa de mine si mi-am luat puterea din amintiri imaginare.M-am prabusit langa copacul imens ce tindea indraznet spre cerul albastru ca lacrima unei flori plapande.Umbra intunecata se indrepta puternic spre mine si mi-a intrat ca un pumnal in piept ,atunci m-am ridicat in picioare si mi-am dat seama ca trebuie sa-l accept ,demonul interior ,raul din mine ,si l-am pastrat in mine pana in ziua de azi ,pentru totdeauna ,dar acum sunt o combinatie perfecta intre raul si binele din mine ,nu-mi mai este teama de niciunul ...

                      O intreaga lume din combinatii neportivite!

7 comentarii:

  1. Daca nu ar fi fost raul, sigur nu ar fi fost nici binele... sau cel putin nu am fi distins binele, si astfel combinatia perfecta nu ar fi existat... si da, lumea este formata din combinatii nepotrivite din punctul nostru de vedere, insa potrivite existentei. :X pwp si apreciez sinceritatea ta!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte interesant ce ai scris..incercam sa imi imaginez ce ai scris.. parca ma tineai cu sufletul la gura asa de parca urma sa se intample ceva nu stiu ce..:)
    :D
    imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna >:D< Am incercat sa fac ceva si sa te surprind si eu de 8Martie. Drept urmare ai un martisor la mine pe blog >:D< Sper sa iti placa, e ceva facut de mine :">

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. teama ca nu vei reusi sa supraveituiesti?

    RăspundețiȘtergere
  5. ".... mi-am luat puterea din amintiri imaginare"
    cat de adevarat... cred ca toti facem acest lucru...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cuvinte fragile , sincere si venite din adancul inspiratiei , sincer FRUMOS! spus!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere