duminică, 1 mai 2011

ღ Pentru florile rozღ

                  Mergeam pe iarba incarcata cu grele picaturi de roua si ma opresc langa un copac ce-si lasa crengile in forma de poarta din flori de cires.Ah !Ce frumos!Poate daca o sa trec prin aceasta poarta o sa fiu mai fericita ,poate e drumul fericirii ,portalul ce ma va purta peste valurile realitatii ,peste muntele aberatiei si peste accidentele vietii.
                  Fericirea ! De cate ori  n-am vorbit despre ea si n-am ajuns la nici o concluzie ?Fericirea ,o clipa sau o stare? Poate ambele ,poate niciuna ,nu stiu ce e ... de ce sa analizez ceva despre care nu stiu nimic?Pentru ca vreau sa descopar.
                  Deabia astept ciresele rosi si mari pe care le tin pe post de cercei pe toata periada existentei lor,dar pana atunci ma consolez cu minunatele lor flori la care ma uit fara sa ma plictisesc . 

       Care e floarea voastra preferata ,credeti ca semnificatiile lor sunt importante?

21 de comentarii:

  1. Ahh ,ce poftă de cireşe mi s-a făcut .Abia le aştept :)

    Floarea mea preferată este ghiocelul. Nu ştiu dacă pentru unii semnifică ceva, dar pentru mine înseamnă puritate ,gingăşie ,inocenţă. Ceva special ,important ,cel puţin pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca fericirea e o stare... uneori e mult prea intensa ca sa o tratam doar ca pe o clipa sau moment.

    RăspundețiȘtergere
  3. categoric orhideea sau trandafirul. Ador aceste flori! pentru mine semnifica pasiune!

    RăspundețiȘtergere
  4. cata visare in randurile tale..
    sa merg acum pe iarba fina as vrea ;x.
    mie-mi plac toate florile.

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-e imi plac trandafirii albi , sunt superbi :x:x

    RăspundețiȘtergere
  6. orhideea si regina noptii :x

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am o floare preferata toate sunt frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador florile in general. Dar trandafirul, in mod special+ florile simple, de camp:X.

    Poate ca nu avem fericiri... avem doar fluturasi;;]. Sau poate avem doar fericire, fluturasii fiind doar o iluzie:]. Cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  9. Marina: Si mie imi place foarte mult ghiocelul ,mai ales ca anunta sosirea primaverii si intotdeauna dupa o iarna fruguroasa primavara ne aduce un zambet larg.

    Nymphetamine: Ai dreptate.

    29decembrie: Asa e ,toate florile au ceva special.

    zambet :) ....Ana : Ai dreptate ,trandafirii albi sunt cei mai superbi dintre toti trandafiri.Dupa crin ,trandafirul alb e floarea mea favorita:X.

    ganduri.aruncate.pe.net.: Cat de frumos te-ai exprimat la final! Poate avem si fluturasi si fericire :D poate niciuna ,dar le creem singuri prin imaginatia noastra.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador mirosul de liliac inflorit, aleile cu tei inflorit si florile de bujor

    RăspundețiȘtergere
  11. Indiferent dacă e o clipă sau o stare... luptă pentru ea!

    Floarea preferată... trandafirul!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place enorm mirosul de tei si cel de zambile. Ca floare ar fi Nufarul :)

    RăspundețiȘtergere
  13. FERICIREA ti-o faci tu singur, ea depinde de tine, de cate de mult iti deschizi inima fata de tot ceea ce este in jurul tau.


    Floarea mea preferata de copac?:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Da acum imi este pofta de cirese sau capsuni.
    Cateodata e indeajuns sa privesti floarea ca sa poti castiga un zambest :)
    Floarea mea preferata a fost in functie de varsta cand eram mica imi placea glandiolele,acum putin timp laleaua,iar acum imi place trandafirul.

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumos. Imaginea e foarte reprezentativa

    RăspundețiȘtergere
  16. Lavinia: Nu neaparat floare de copac .

    RăspundețiȘtergere
  17. Florile-s niste plante,n-au niciun scop precis in afara aceluia de a ne face mai veseli,sau mai tristi...

    RăspundețiȘtergere
  18. Florile nu te pot face trist, depinde de tine cum interpretezi fiecare clipa a vietii.
    Eu ador trandafirul alb, bujorul, iar mirosul de liliac si margaritari ma innebuneste:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Cuvintele tale imi incanta sufletul,ma patrund.Frumos scris!:x

    RăspundețiȘtergere
  20. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere