vineri, 27 iulie 2012

ღUn buna timidღ

                          


         Stiu ca nu am mai scris de foarte,foarte mult timp si ca probabil blogul meu s-a pierdut pe undeva si a ramas doar o amintire,dar am fost foarte ocupata si totusi asta nu e o scuza,ar fi trebuit sa stau si sa scriu,dar cand cunoscutii mei au aflat de existenta lui m-am speriat ca un copil naiv,pentru ca aici este locul unde mi-am scris parerea si gandurile si am considerat ca trebuie ca ceea ce este aici sa ramana doar in identitatea Azucenei,dar acum m-am gandit sa revin.

9 comentarii:

  1. wau..e aiurea daca era ferit de ochii cunoscutilor......inteleg de ce nu ai mai scris... mie una imi stie toata lumea blogul insa daca l-as fi ferit si ar fi fost descoperit probabil ca mi-as fi facut altul :)) sau as incerca sa scriu astfel incat sa para basme...:))

    oricum WELCOME BACK ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Suflet de copila: Oricum eu am scris ca si cum ar fi basme :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca ceva,ti-am citit descrierea de pe blog,foarte frumoasa si m-am regasit un pic si eu,exact asa am pus si eu in blog,20% sau chiar mai putin 15% din ceea ce sunt eu,iar povestile sunt imaginare,iar starile mele oricum au fost ascunse in spatele povestilor care chiar sunt fictiune,dar cu o mica parte din ce sunt eu,pentru ca pot scrie doar ce cred,vad si simt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi cunosc cunoscutii blog, si da, a fost o problema uneori, dar nu mai conteaza. Ce e aici e pentru mine, nu mi-a mai pasat de ceea ce au crezut ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu iti urez bine ai revenit si nu lasa faptul ca au aflat cunoscutii tai de el sa te opreasca din scris...sper sa revin cat mai des pe aici(sa am ce citii:p)

    RăspundețiȘtergere
  6. Azucena, eu fac parte din cei secretosi. Blogul meu este pentru prietenii din virtual. Conteaza bineinteles ce vrei sa scrii pe blog si daca gandurile tale vrei sa fie subiect de barfa dimineata, la prima ora, la birou. Eu. nu fac din frumosul meu interior subiect de conversatie.
    Crede ma, e perfect asa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte bine ca te-ai gandit sa faci asta - sa revii. Chiar ma intrebam intr-o vreme ce s-a intamplat cu tine, pe unde te-ai ratacit si ai uitat de blog. Erai o prezenta aparte in blogosfera si ti-am dus lipsa cu totii.
    Asa ca este de la sine inteles ca ma bucur ca te-ai intors, Azucena! :)

    RăspundețiȘtergere