duminică, 2 septembrie 2012

ღZborღ



Nu-mi taia aripile pentru ca in locul lor vor creste altele imense de dragon cu care te voi ucide daca indraznesti sa-mi spulberi fericirea,dar nimeni n-are cum sa-mi ia puterea de a zbura,nimeni n-are cum sa ma opreasca sa zambesc,nimeni n-are cum sa ma acuze ca sunt prea naiva sau galagioasa,nu au cum sa spuna ca sunt prea tanara,nu au cum sa-mi ofere tristete sau bucurie,nu au cum sa ma influenteze daca nu le permit,o sa aiba timp destul dupa ce ma voi trezii din vis,dar oare o voi face vreodata?Sper ca nu.

De ce zbor?Pentru ca pot,cand nu voi mai putea,doar voi sta si voi zambi contempland zilele in care ma aflam pe cer,cand nu voi putea merge voi pluti pe cer contempland zilele in care ma aflam pe pamant.

A incerca nu-i totuna cu a se intampla,insa nu e departe.


Sursa foto: facebook,Papagali Vorbitori.

16 comentarii:

  1. Superbă poza!
    Cu siguranță că nimeni nu îți vor
    taia aripile,zboară!
    O seară minunată îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci poza aia e geniala! :) Foarte reusita si postarea.
    Pupici:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de geniala este poza !
    :x
    Nimeni nu are dreptul sa-ti taie aripile ! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Când cineva mă va pune la pământ o să îmi aduc aminte de aceste cuvinte!
    Mulțumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nimeni nu are dreptul sa ne opreasca sa zambim, sa visam, deci, sa fim fericiti, deci, sa zburam! Mare dreptate ai si foarte frumos ai scris!

    RăspundețiȘtergere
  6. Poza e făcută la Costineşti?
    Aş vreau să-mi iau şi eu avîntul să zbor mai departe decât ceea ce mă tem....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,e facuta la Costinesti,acum cateva saptamani,cand am fost acolo :D

      Ștergere
  7. ai dreptate nimeni nu-ti poate lua aripile.
    imi place mult mesajul din ultima poza.

    RăspundețiȘtergere
  8. Postarea e superba, de-a dreptul geniala! Iar poza pe masura! Si da, aripile sunt dreptul nostru, drumul inspre fericire, iar nimeni nu e indreptatit sa ni le rapeasca!


    Superbbbbbb! Mi-a placut enorm de mult si m-am regasit!


    Ai grija de tine! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  9. Ador cum începe postarea.
    A doua imagine...foarte adevărată.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nimeni nu iti va taia aripile atata timp cat tu nu il lasi, te hug:X

    RăspundețiȘtergere