joi, 21 februarie 2013

ღSfarsitul bloguluiღ



           Din cate ati observat nu am mai postat de mult si din respect pentru voi cred ca trebuie sa va dau o explicatie.Am avut o pauza dupa care am reluat totul,atunci mi-am dat seama ca nimic nu mai functioneaza cum era,voi erati grozavi ca de obicei,dar ideile nu-mi mai veneau in acelasi suvoi cu care am inceput,nu as numi-o o lipsa de imaginatie pentru ca nu este,as putea sa scriu despre orice cunosc ,oricand.Se numeste schimbare.
           Pe acest blog am fost cat de discreta am putut cu viata mea pentru ca asa a trebuit,asa am vrut.Ce se intampla in lumea virtuala ramane acolo,ce se intampla in viata mea ramane in viata mea reala.
          Schimbarea nu inseamna plecarea din lumea virtuala ,nu inseamna un sfarsit adevarat,ci o incheiere a blogului pe care trebuia sa o fac.M-as fi simtit ca o  lașă daca plecam de pe blog fara a spune macar :"pa".

           Desi habar nu aveti cine sunt,uneori chiar ati citit ceea ce scriam asa ca ma gandesc ca poate vreti sa ma cunoasteti.Am descoperit de curand lumea youtube-ului si am inceput sa ma filmez.Daca vreti sa vedeti ce am inceput sa fac intrati aici :Cata P. Continutul de pe youtube este extrem de diferit de tot ce exista pe blog,pentru ca imi place sa ma descopar mereu,in domenii diferite,prin idei si stiluri diferite.

           Va las ultimul filmulet publicat pana in acest moment,nu ma judecati prea tare pentru greseli si nu considerati ceea ce fac eu un vlog,pentru ca deocamdata nu este nimic,doar filmulete:

                 

           Am inceput cu o postare ce se numea :

ღInceputul bloguluiღ


Si o sa termin simetric cu aceasta postare ce se numeste : 

ღSfarsitul bloguluiღ

16 comentarii:

  1. Sa iti fie bine! mi-a facut placere sa te citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca ai decis inchiderea blogului. Este decizia ta si ti-o respect dar totusi am rugamintea la tine sa te mai gandesti la aceasta decizie, te rog.

    M-am abonat la canalul tau de youtube, te voi urmarii cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit la aceasta decizie,totusi daca voi mai simti nevoia sa scriu ma bucur ca exista persoane care o sa fie interesate sa citeasca.

      Multumesc mult.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Inca nu stiu.Sunt doar cateva filmulete pentru inceput,nu vreau sa-l numesc vlog pentru ca nu stiu daca voi reusi cu adevarat sa fac ceva care sa merite sa fie numit vlog,doar filmulete tampite ;)).

      Ștergere
    2. Vedem pe parcurs. Eu cred ca o sa te descurci :*

      Ștergere
  4. Aiurea..imi place blog-ul tau .
    O sa-ti urmaresc filmuletele totusi .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.
      Sper sa-ti placa si filmuletele ,desi sunt foarte diferite de tot ce e pe blog.La inceput vor avea o calitate proasta pentru ca nu am cu ce filma bine,dar o sa-mi cumpar camera si promit sa progresez macar pe acest plan.

      Ștergere
  5. eu am cam lipsit de pe blog...dar te las pe lista mea in caz ca o sa revii :) si legat de filmulet , succes in continuare, si esti frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. aw, si eu am cam lipsit de pe blogu tau..sa mai scrii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Astăzi este cea mai fericită zi din viața mea, am încercat toate mijloacele posibile pentru a rămâne însărcinată timp de peste 8 ani după ce m-am căsătorit cu soțul meu iubitor, dar nimic nu a funcționat pentru mine până când am întâlnit un prieten foarte bun de-al meu care m-a îndrumat către Dr Dawn acuna. , i-am scris Dr. Dawn acuna pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, mi-a dat lumile ei și mi-a promis că mă va ajuta, am făcut tot ce mi-a cerut, am fost la spital la 4 săptămâni după vrajă și doctorul a spus că sunt însărcinată, asta a adus bucurie gospodăriei mele, în sfârșit am copilul meu frumos, acum sunt o femeie căsătorită fericită, toate mulțumesc Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru orice fel de soluție,
    * Daca vrei sa ramai insarcinata.
    * Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    * Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    * Dacă vrei să ai o casă fericită.
    * Dacă vrei noroc sub orice aspect.
    * Dacă aveți probleme cu vaginul/penisul.
    Ea te va ajuta imediat.
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere